Bronzer - manija!

/
14 Comments


                           'Sunshine is my favorite accessory'



Ne znam zasto sam odluku da pisem o bronzerima donela sada kada nam se blizi zima i letu je davno dosao kraj, valjda sam kontra rodjena sto bi rekla moja mama ali sta je tu je. Nadam se da ce vam se recenzija dopasti :)


Za pocetak Lorealov  Glam Bronze, u pitanju je nijansa  Brunette Harmony koja je nesto tamnija od  Blonde Harmony.  Po meni idealan je za neku dnevnu varijantu, savrsen  ukoliko volite diskretne bronzere.  Ima narandzasti podton ali jedva primetan, tekstura bi mogla da bude malo meksa ali im na tome ne zameram. Za ovu cenu odlican bronzer u  drogerijskom rangu. Ne trusi se, pigmentacija je na srednjem nivou ali kada su bronzeri u pitanju to i ne predstavlja neki problem jer umem da se zaletim sa njima  i preteram, sto sa ovim nije moguce ukoliko vi to ne zelite. 

Cena mu je negde oko  1000 din,  i tezi 9 gr.

Primecuje se da je voljen :)


Bourjois Delice de poudre , moram priznati da me je malo razocarao. Imam ga poprilicno dugo, sto se vidi i na fotografiji bio je veoma voljen , dok u jednom trenutku kao da je izgubio na pigmentaciji i postao skoro pa i neupotrebljiv. Da se razumemo, nije mu istekao rok trajanja.
 Zaista moram dobro da se potrudim kada zelim da ga nanesem, a ponekad za to stvarno nemam vremena.
Pakovanje sadrzi neverovatnih 16,5 gr, bukvalno nepotrosivih!  Sadrzi simer, koji je na licu potpuno neprimetan, skoro i mat i nekako daje blistav izgled vasem licu sto mu je veliki plus.

Cena : 1,779 din. Cesto moze da se nadje na snizenju u Jasminu, i tada mu cena iznosi nesto vise od 1.000 din. 


Nyx  Tribal Odyssey nije bronzer koji moze da vam posluzi za konturisanje. Ovo je pravi izbor ukoliko zelite da svom licu date blistav izgled u letnjim danima!  Pakovanje je plasticno,  otvara se na malo dugmence,  i sadrzi ogledalce.  Tri svetlije nijanse su prelepe i   rado mi posluze kao hajlajter. Tekstura je meksa zato se i malo vise trusi, ali ne u preteranoj meri. 

Cena mu iznosi 1,045.00 din, za pakovanje od 9gr.



I najsladje za kraj!

 Cuveni Too Faced – Chocolate soleil, moj je u nijansi Dark idealnoj za preplanuli ten.  Ne mogu da opisem koliko sam samo odusevljena ovim proizvodom! Nema narandzastih  primesa, pigmentacija mu je i vise nego odlicna ( na to posebno obratite paznju kada ga budete nanosili velika je mogucnost da preterate) , teksura mekana a  miris pravi sladunjavi , ako ste na dijeti zaobidjite ga! Salim se naravno, u ovom slucaju cokolada je i vise nego pozeljna! Ima mat zavrsnicu, ne sadrzi ni trunku simera, idealno se blenda i ne ostavlja fleke na licu. Ukoliko izaberete ovu nijansu morate veoma da pazite prilikom nanosenja, dosta je taman i tesko da cete uspeti da popravite makeup  ukoliko se  zanesete.  Napravljen je od kakao praha koji neutralise crvenilo.  Ukoliko nekoga zanima, nanosim sa ga Real Tecniques Blush Brush cetkicom koja mi je idealna za ovu namenu jer je dosta mekana i zahvati savrsenu kolicinu proizvoda. Pakovanje je preslatko, sto se toga tice nemaju konkurenciju i sadrzi  10 gr. Ima sve moje preporuke i uskoro planiram da prijustim sebi i hvaljenu Milk nijansu jer ova nijansa definitivno nije za zimske dane. 

Cena mu je nesto visa (3,440.00 Din) , ali za kvalitet koji nudi manje bitna! 


Swatchevi :



Da li ste isprobale neke od ovih bronzera, i koji su vasi utisci? 

                                                                                                       


You may also like

14 коментара :

  1. Lorealov ne volim da vidim ni na slici, nemoguće ga je potrošiti :D

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam NYX, mada ovaj Lorealov mi izgleda bas primamljivo. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni ovaj bjurios se zakamenio skoro pa ne uspevam da ga nanosim 😞

    ОдговориИзбриши
  4. Ove nisam probala, ali jako sam zadovoljna s theBalm Bahama Mama i trenutno baš i nemam želju da probam neki novi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala sto si me podsetila na njega, citala sam dosta pozitivnih recenzija! 😊

      Избриши
  5. Ja vec dugo vremena koristim samo Chocolate soleil i iskreno ne planiram da ga menjam, eventualno bih probala tu svetliju nijansu. Cena jeste jaca ali je definitivno vredan s obzirom na to koliko je pigmentovan i koliko se malo koristi :)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, stvarno vredi svaki dinar! Jos uvek mu nisam nasla povoljniju zamenu :)

      Избриши
  6. NAzalost nisam isprobala ni jedan, mada obozavam broznere i jedva cekam da sebe castim nekim novim :D :)

    ОдговориИзбриши