Nyx Illuminator u nijansi Magnetic!

/
0 Comments

Pozdrav devojke!

Ovaj proizvod merkam već duže vreme, ali kako se svaki put zadesi da me nešto drugo zainteresuje ili mi je preko potrebnije, negova kupovina se redovno odlagala. Sada, kada se konačno nalazi u mojim rukama ( čitajte, na mojim cheekbones :’D ) , vreme je da vam napišem nešto i o njemu.


 Nyx Illuminator ( tačnije hajlajter) , nalazi se u plastičnom pakovanju koje teži 9,5 gr, što je najblaže rečeno nepotrošivo. Moj je u nijansi Magnetic, breskva – rozikastoj, sa zlatnim česticama i  gliterom,  koja je po meni idealna za osobe sa nešto svetlijim tenom.  Što se tiče nanošenja samog hajlajta, retko kada se poslužim četkicom, uglavnom ga nanosim prstima. Pigmentacija i kvalitet su skoro pa identični kao i kod Aurinih hajlajtera, razlika je samo u ceni i gramaži (Aura – 5 gr, oko 500 rsd). 
Mislim da sve patimo zbog Aurinog malog izbora nijansi, ali nada umire poslednja. 

Ukoliko spadate u grupu žena koje preferiraju slabije, i suptilnije hajlajtere, sumnjam da će ovo biti idealan proizvod za vas, upravo zbog samog glitera koji sadrži. 
Tekstura mu je srednje tvrdoće, nije premekan i lako se nanosi i blenda, i četkicom i prstima, izbor je na vama.  Odlično reflektuje svetlost, i veoma je postojan, neće mrdnuti ceo dan.
S obzirom da hajlajter spada u tipove proizvoda koji ističu proširene pore, pažljivije ga nanosite  i primenite zlatno hajlajter pravilo ( i pravilo svih proizvoda koji sadrže reflektujuće čestice, ali i uopšte pravilo makeup-a), manje je više!

 
Pored ove nijanse, u ponudi postoje još četiri.

 Slede swatchevi : 




Cena: 945,00 rsd.
Rok trajanja: 18 meseci.


Toliko od mene u ovom postu, nadam se da vam je današnja mini recenzija bila od koristi!

                                                         
                                                                




You may also like

Нема коментара :