SLEEK Oh So Special i-Divine paleta!

/
9 Comments


Pozdrav devojke!

Razmišljala sam o čemu da kuckam ovih dana, i setih se da sam prilikom mog prvog giveaway-a poklanjala stvarčice koje volim i da je medju njima bila i ova Sleek paletica. Par devojaka me je pitalo kakav je kvalitet, vredi li je kupovati, da li je Sleek bolji od Nyx-a, i pošto verujem da i većinu vas to zanima vreme je za recenziju.
Paleta sadrži 12 različitih nijansi, 7 mat (Bow, Ribbon, Pamper, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir)  i 5 šimerastih (Organza, Gift Basket, Glitz, Celebrate, Gateau).  

Pakovanje je plastično, u crnoj mat boji sa sjajnim Sleek natpisom, i njegova veličina čini ovu paletu idealnom za putovanja. Svaka senka ima svoj naziv, ja ću ih na fotografiji ispisati  jer sam davnih dana bacila foliju sa nazivima pa sam morala malo da guglam. Svaka sadrži 1,1gr, što je i više nego dovoljno, jer  npr. L'oreal La Palette Nude koja je u njenom cenovnom rangu sadrži senke od po 0,7 gr.





Retko kad se oduševim kombinacijom boja senki u paleti, uvek ima previše mat ili šimerastih, često i dosta sličnih nijansi tako da ne možete da kombinujete veći broj različitih look-ova,  dok je ova paleta izuzetak. Veliki spektar boja, svaka nijansa je priča za sebe a opet se sve nekako savršeno uklapaju.
Kao i kod svake palete, nisu sve nijanse iste teksture, pigmentacije i lakoće blendanja. U ovom slučaju se potrefilo da se nijanse sa boljom pigmentacijom lakše blendaju, što je veliki plus. 
Često devojke mešaju ova dva pojma. Varate se ako mislite da dobra pigmentacija senki u paleti znači dobra paleta, tu se najčešće devojke prevare pri kupovini. Naravno da je pigmentacija od velikog značaja, ali ako se ta senka ne može izblendati ili stapati sa drugim senkama iz palete, to onda gubi smisao. Po meni su takve palete neupotrebljive.
Što se tiče ove lepotice, poslednje tri nijanse u donjem redu imaju nešto slabiju pigmentaciju, malo su suvlje teksture i zaista se teže stapaju i blendaju sa ostalim nijansama. Moguće ih je dovesti do savršenstva ali treba izdvojiti više vremena i dodatno se potruditi. Takodje i nijansa Bow, prva u gornjem redu ima nešto slabiju pigmentaciju. Ja je ionako nanosim preko celog kapka nakon stavljanja baze ili ispod obrva, tako da mi to ne smeta, i tekstura joj nije poput predhodno pomenutih, već je za nijansu kremastija. Ostale nijanse su jedno savršenstvo. Neopisivo kremasta tekstura, savršena pigmentacija, njihovu lepotu je gotovo nemoguće opisati rečima i zato ću pokušati da vam ih dočaram fotografijama.











Iskreno, dala bih duplo više novca samo za šimeraste senkice iz ove palete. Same po sebi su prelepe, suve ili mokre (ja uglavnom koristim Fix+), kako volite, da li za dnevni ili večernji izled, za sve su pogodne.
Zaključak, definitivno mislim da su ovo najbolje palete na našem tržištu u,  reći ću drogerijskom rangu jer je cena palete 1.400,00 din. Samim tim, smatram da vrede svaki dinar jer je kvalitet iznad proseka i mogu da kažem da parira nekim highend paletama i da po meni jesu kvalitetnije od Nyx-ovih paleta.
Pored ove imam još par o kojima ću vam uskoro pisati nešto više, i kojima sam takodje oduševljena. Ne mogu da garantujem da su sve palete istog kvaliteta, ali iskreno se nadam da jesu jer ne nameravam da se zadržim samo na ovima koje trenutno posedujem, ali svakako će o svakoj posebno biti kuckan post.


Posedujete li neku od Sleek lepotica i da li su i vas oduševile kao i mene?













You may also like

9 коментара :

  1. Imam Vintage Romance i sjajna je, šimeraste senke imaju divnu teksturu, mada su neke mekše od drugih:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čekiraj Supernova paletu, ograničena je količina a sadrži samo šimeraste nijanse! Lepota jedna!

      Избриши
  2. Isto imam oh so special, i divna je ! Jos me mame storm i vintage romance ali nesto me zasitila ta kupovina preko neta!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih skupljam, tako da idem redom :D Znam da ima Sleek u Sephori, ali sam videla samo hajlajtere čini mi se, za palete ništa nzm :)

      Избриши
  3. Predivna paletica!Boje su ocaravajuce!Odlican post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Kupila sam je pre dve nedelje, iznenadila sam se koliko je dobra . Super je post, slažem se sa tobom u potpunosti u vezi kvaliteta

    ОдговориИзбриши